Raport dnia: 2.10.2019

Każdy dzień tygodnia ma swoją specyfikę. O ile wtorki są generalnie luźne i wtorkowy wieczór mija głównie na czekaniu na kolejny przylot, tak środa po początkowym spokoju dowalą trzema rejsami w dwie godziny.

Dzień nie był w sumie zły. Był aktywny, nie wiało nudą, zwłaszcza po 17:00. Na dzień dobry miałem opóźniony przylot z Turku, przez co i wylot do Malmö był po czasie. Delay na szczęście w miarę niewielki i nie rzutowało to mocno na mój kolejny przylot.

Ten był z Bremy i wracał do Bremy. Poszedł po bożemu po czasie, podobnie jak wylot do Doncaster z przylotem z Goteborga. Tu jednak pojawiła się drobna komplikacja na początek – pod samolotem był bagaż ze Stand-By. Przez Check-In przeszło jednak dokładnie 180 osób, więc nie było osób na liście oczekujących.

Na koniec Leeds, które po raz kolejny przyniosło niespodziankę – mechanicy z Ryanaira wgrywali w Gdańsku aktualizację map nawigacyjnych. Przez to załoga konfigurowała się do startu nieco dłużej niż zwykle. Późniejsze dwa przyloty, z Manchesteru i Doncaster, przebiegły bez jakiś niespodzianek. No, może poza Manchesterem, gdzie kapitan zostawił w kokpicie elektronicznego papierosa. Powodzenia w szukaniu czarnego obiektu w ciemnym i ciasnym kokpicie, gdzie ten e-pet nie był typową małą, smukłą rurką, tylko wielką krową, którą można pomylić z zapasowym siłownikiem do podwozia. Przy okazji odkryłem takie miejsca a kokpicie w 737, że hoho. Samych stojaków na kawę każdy z pilotów ma chyba z 4. Mają rozmach, Amerykańcy.

Moimi rejsami odleciało dziś 566 osób (najwięcej do Doncaster) i 3034 kg bagażu, również do DSA. Przyjąłem z kolei 921 osób, najwięcej z Bremy. Stamtąd też przyleciało najwięcej spośród 3442 bagaży.

Raport ze środy jest krótki i późno. Przyznaję się, spałem do 11:30, później praca, a raport z 3.10. nie zapowiada się raczej wiele ciekawszy. Jest jednak więcej rejsów i dopiero teraz (pisane o 21:10) mam trochę czasu.

PS. Urlop coraz bliżej ✌️

Przedstawione na blogu treści są prywatnymi opiniami i nie są oficjalnym stanowiskiem firmy Welcome Airport Service.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *